Tillgänglighet och kunskap är din trygghet

Våra produkter bygger på avancerad teknik och komplexa system som användas intensivt under tuffa omständigheter. Att saker och ting slits är därför naturligt. Ändå gör vi allt i vår makt för att förhindra det. Driftstopp innebär onödiga kostnader, vilket är oacceptabelt inom varje modern organisation. Ditt system byggs för just ditt uppdrag och minimerar risken för störningar. Skulle något ändå hända backas du upp av support och serviceverkstäder som åtgärdar ditt problem på kortast möjliga tid.

 

RMA / retur

Vid retur av någon av våra produkter, skriv ut denna

RMA-Blankett
RMA-Blankett

och bifoga den med den returnerade produkten till oss.

Karta

Support

Vår support är ryggraden i hela företaget och finns tillgängligt under hela din arbetsdag. Vårt vanligaste supportavtal innebär att det får ta max 3 timmar innan vi ringer upp med förslag på en lösning. Vid driftstopp ska vi vara på plats inom 48 timmar.

Service

Närhet till service är en viktig faktor vid val av leverantör. På Botek Systems har vi löst detta på vårt eget sätt. Våra serviceverkstäder finns där du vill att de ska finnas.

Vi utbildar själva på service och reparationer av våra system. Kommer ni till oss i Ulricehamn så ingår den här utbildningen i alla våra paket. För att korta ner servicetiden så mycket som möjligt ser vi även till att hålla med ett serviceskåp hos våra kunder. I det skåpet finns ett plocklager (konsignationslager) med viktiga reservdelar.

Utbildning

Självklart utbildar vi på hur våra system fungerar. En grundkurs som i regel brukar gå väldigt snabbt då allt är logiskt uppbyggt. (Och för säkerhets skull skickar vi alltid med en bruksanvisning på svenska.) Men vi kan även ge dig ingående expertis kring tidsoptimering, effektiva arbetssätt och hur ni planerar körrutterna för optimal effektivitet. Prata med våra säljare så berättar de mer.



Rönnåsgatan 5A, Ulricehamn +46 321-530 700   |   info@botek.se   |   Filarkiv